2011. július 1.

IRSA JANI KALANDJAI 2.

A hasamat fogtam a röhögéstől, amikor legutóbb kommentálta a ceeff-es kalandjait.
Erdélyi Balázzsal hasonlítja össze magát.
És hogy egyre népszerűbb...

Hát persze, ha valaki jót akar mulatni, akkor beleolvas IJ blogjába.
Nekem sincs túl jó viszonyom a ceeff-el, de ha a magyarországi legyezőhorgászat népszerűsítése a fő céljuk, akkor teljes joggal rúgták ki a fórumról.
A kioktató stílusa, hamisított fényképei, primitívsége, ellentmondásos elvei, a vélemények pontonkénti szőrszálhasogatása tényleg nagyon idegesítő.
Valamelyik bejegyzésében elismeri, hogy nem olvas legyezőhorgászattal kapcsolatos szakirodalmat, mert nincs rá ideje.
Hülyeségeket össze-vissza írni, bezzeg arra van.
És hogy forradalmasítja a műlegyezést.
Még szerencse, hogy rajta kívül ezt senki sem gondolja komolyan, lehet, hogy még ő sem.

5 megjegyzés:

  1. Névtelen9:51

    Nem semmi blog!
    Azért írhatnál havi 3 szösszenetet,téma az van!

    Most következhetne a CEEFF! Mi a baj vele, ki vele!
    Persze Janiról sose vedd le szemed.
    üdv,
    Egy Régi Tag

    VálaszTörlés
  2. Kössz, 1 Red Tag!
    Igyekszem, igyexem, nem ússzák meg ők sem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelen19:36

      ki aza Erdélyi Balázs? ő is legyezik?

      Törlés
  3. Névtelen10:55

    Már megbocsáss,de én nem mulattam mikor alaposabban beleolvastam irsajani blogjába!
    Az ott olvasható cikkek túlnyomó részét hányingerrel olvastam végig,és azthiszem többet nem is lépek be oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelen23:39

      Ez a helyes hozzáállás, szerintem...

      Törlés