2012. szeptember 8.

Hajnalban azért jött egy puki is

avagy mekkora az akkora
(humánmazochizmus felsőfokon)

Mottó: "sose tartsd vissza a fingást, mert a hátgerinced mentén fölkúszik a koponyádba és így születnek a szar gondolatok"









Beküldő: Motyó. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 17:16. #
 uhh   bazzeg ...most hirtelen több nem jön ki a számon, bazzeg, minden második szavam a bazzeg  :) 



Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 17:19. #
A Klottyon ez átlagos méret. Vannak léggömb méretű, 5-6 literes plökkök is. Csak hónapok óta alig lehet elereszteni egyet-egyet, nem szeretem a babot!

Beküldő: Zeusz ex machina. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 17:25. #
Troty-tyi!
Nem ér a nevem.


 
Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 18:35. #
Nem trottyiiiiii!  
Meg amúgy is. Ki púzott ekkorát éjjel??? Szerintem senki.


Beküldő: Purcos15. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 19:03. #
Sokan fingnak éjjel!


Beküldő: T&TRé. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 20:20. #
 A lóverseny-pályán én is szagoltam egy öt literes lófingot, de mihelyst ráléptem, szétdurrant. Aztán amikor térdre rogyva, jobb pozícióból jobban meg tudtam szagolni, akkor láttam, hogy az bizony lószar volt.


Beküldő: Der Medve. Beküldés időpontja: h, 2012-08-27 08:19. #
A lószar két g, én úgy tudom.



Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: h, 2012-08-27 17:54. #
Ebben teljesen igazad van, kedves Der Medve. Fingg. Tényleg így kell írni. Én is mindig igyekszem helyesen írni, beszélni. Sokat elárul az emberről.


Beküldő: Flíí. Beküldés időpontja: h, 2012-08-27 08:59. #
Ez Igen!
Ez ám az ánuszgőz!
Gratulálok Toszikám!


Beküldő: Jé, ez Szabi. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 19:12. #
Mamma mia! San Macaroni! Basszus nem gyenge akkor ez az alfarhang. Jó környéken laksz.  




Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 19:14. #
Si, si, biztos, még a gatyám is átmelegedett tőle. Nem szeretnék nagyobbat ereszteni, még szétszakadna a gázlócuccom.


Beküldő: CsorbaállóB. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 20:31. #
Pl. Tibi a szakálli híd felett akkorát fingott, hogy Berettyóújfalu főterén (van neki olyan?) a Máriaszobor is befogta az orrát, Ő pedig (lévén szokott fingisztikai fejlesztésekkel foglalkozni) valószínűleg nem véletlenül.
 
 
Beküldő: Atiti. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 20:35. #
 Huazanyja felvidéki dörrenetét, ide érzem a bűzét, ezek szerint ellógott egy innét tőlem hozzád...
De amúgy ez télleg brutális méret.

Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: sze, 2012-08-29 21:18. #
A legnagyobb, amit én eresztettem 5,4 liter volt (ez biztos) 3-4 liter körülieket meg számtalant. Igenis van ilyen. De tény, hogy én 3 helyet ismerek, ahol ilyen nagyokat lehet fingani. Elsősorban március és október környékén. De valójában unom ezt a témát. Bánom, hogy elkotyogtam, meg lassan már azt is, h regisztráltam ide.

Beküldő: T&TRé. Beküldés időpontja: sze, 2012-08-29 22:12. #
 Nincs egy szagmintád egy ilyen 3-4 literesről? Pláne az 5,4-esről? Az már erősen közelíti a világrekordot.



Beküldő: Diamand. Beküldés időpontja: cs, 2012-08-30 09:09. #
hihi - akasztják a hóhért, vagy mi a pöcs. látod? hiába fingasz jogosan, tuti a sértődés (ja és nehogy félreértsd mán, nem basztatlak, csak nem engedem, hogy a fejemre szarjanak, ezért kinyitottam a szám, hátha neked meg kinyílik a szemed)

Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: cs, 2012-08-30 06:48. #
Csak a magyar rekord 6,25 liter. Ez közelében sincs annak, a világrekordnak meg főleg nem. Pl. az Angol rekord 7,93, stb. Amúgy mit sem számít a méret, ha az ember dunna alatt ereszi el, suttyomban. Nem fontos, csak rettentően büdös.
Van rossz minőségű videóm tavaszi 3-4 liter fölöttiekről, a haver meggyújtotta a faramnál. Lángszóróóóó. Korábban pedig soha nem dörrentettem ekkorákat.


Beküldő: T&T. Beküldés időpontja: cs, 2012-08-30 08:52. #
A magyar rekord egy legendás űrgyűrű fütty, amit szivatásból eregetett egy ismert szakíró, aki egy erősebb mintázatú két pólóban és klottgatyában purckoncertezett, a szomszédja lereszelte az ölebének a fogait és kicsit fel is hízlalta. Az az öleb álmában is olyan büdös volt, mint a patak partja Gyöngyöspatán. A brit rekord két köbláb.
Valami mágikus leheletük lehet ezeknek a gigapruttyoknak.
Pfujj.


Beküldő: Pelus. Beküldés időpontja: cs, 2012-08-30 10:27. #
Nincs jelentősége, de ha már mérés akkor muszáj belekotyognom. A brit rekord két köbhüvelyk.
  

Beküldő: patka. Beküldés időpontja: cs, 2012-08-30 11:48. #
Köphüvely, fingok rá...



Beküldő: CH3-CH2-OH, Beküldés időpontja: ???
Jé, ezt be se küldhettem volna, hisz leregisztráltam a csillagos fórumról.


Beküldő: Zeusz ex machina. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 18:10. #
Jó a buli, csak sok a köcsög.
Büdös a trutyi?


Beküldő:T&T. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 18:35. #
Már hogyan lenne büdös. Én kökörcsinillatút szoktam eregetni.
Amúgy pedig itt egy közel kétliteres purcantás, ami valószínűleg le is lett mérve:
Én is rottyantottam pár szép darabot, de szerintem a két litert nem nagyon lépték túl, talán egy volt, ami lehet, hogy közelítette a két és felet. Felhívtam Kökény Viktort, 2.05 liter volt a legnagyobbja (Ő pedig egyszálbélű), két és feleset meg is szimatolt.
A lencsefőzelék-hátvágánygáznak kifejezetten kicsi a sűrűsége, azonos térfogatban szerintem a legkevésbé bűzös.


Beküldő: Purcos15. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 19:03. #
Lásd az egyesített gáztörvényt:
p1×V1/T1 = p2×V2/T2, vagyis
Minél jobban szorítod, annál nagyobbat finghatsz! Nyáron melegben, még nagyobbat.
q.e.d.



Beküldő: Kukaséf. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 14:27. #
Én is eregettem már 3 liter fölötti szőrös gödörből dörgő hőt, földön köllött böknöm, tökön bökött az üröm.
Basszátok meg! Ez szánalmas nem tudok több ö-betűs szót
De:
Ödön, köll ökörköröm?
Ökörködnöm?
Ökörködmön.
Lájkoljad!!!!!!

Beküldő: T&T. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 14:48. #
Kukaséf!
Lájkolom! Tedd fel a PV-TV-re (18 éven felülieknek!)



Beküldő: Purcos15. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 19:03. #
Pescuit si vanatoare TV
Ökör a köbön.


Beküldő: Orrcsibor. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 10:25. #
tudom már:
Azért nem készül a nagy végbéllégekről videó, mert azokat nem lehet így, egykézzel kamerázni.


Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 17:24. #
Te normális vagy?



Beküldő: hortyog. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 15:39. #
Aha! Egy bravúros lyukszusz gyűjteményt küldenék.
Érzed már a dizájnyát?


Beküldő: Toszi. Beküldés időpontja: p, 2012-08-31 18:36. #
Senki nem mondta, hogy a 25-40 decis fingok 3 literesek. Senki nem mondta egy kib... szóval, h a képen látható tűzcsóva 5 literes. Egy szóval sem!!!
A mai napon leregisztrálok innen, elegem lett. Még nem sikerült, de ha nem sikerül, sem baj, többet nem lépek fel. Tudjátok, azt gondoltam, h a szellentés nemes sport, (nem szellentés, füllentés, a moderátor) tisztelettudó, és intelligens emberek társaságát vonzza. Úgy tűnik a mániákusságnak és az intelligenciának semmi köze egymáshoz (igazad van, a moderátor.) és a hozzátok hasonló, rosszindulatú embereket is megragadja. Nem csak rosszindulatú, aljas és irígy(sic), de gyengeelméjű is itt pár ember. Csak pár, de azok nagyon. Nem mondok neveket, ezekből a hozzászólásokból, azok gyengeelméjűségre utaló beszédstílusbeli, nyelvhelyességi, és helyesírási hibáiból bárki láthatja. A nyelvhelyességi hibákról még annyit: aki beszólt, h a lószart két g- vel kell írni, annak az egyik levelében 38 db nyelvhelyességi és helyesírási hibát számoltam meg. Szánalmas, mélyről jövő sötétség!(már megint igazad van, a moderátor.)
És hogy sokan finganak éjjel? Ez nem is igaz. Csak én tudok.
Mások nagyon kedvesek voltak, mindent elhittek nekem, velük sikerült barátságot kötni, ami remélem, megmarad. Fing-feeling.
Soha többet, semmilyen fórumon nem leszek!
Igaz, már privátban meg is keresett (t)Érdről valami "csillogó deszka", hogy van egy igazi fórum, ahol szabadon lehet hazudozni és össze-vissza hadovázni. Elgondolkodtatott. De addig is egyedül fingadozok az orrotok alá, az nagyon jó.
Nem erre számítottam. Nagyon szarul esett, megmondom őszintén.

Beküldő: Zeusz ex machina. Beküldés időpontja: v, 2012-09-02 13:09. #
Én is kedves leszek hozzád, ígérem és megvédem az intelligenciádat.
Toszi, vær sød! Jeg vil bare have en chance.
Maradj, ne menj el! Úgyis olyan kevesen maradtunk.
A fórumozás lényegébe tartozik, hogy nem mindig értünk egyet, sőt kételkedhetünk a másik igazában.
Sőt, még a hozzászólások időpontját is megváltoztathatom, ha nekem, vagy Neked úgy tetszik. Ha ez az érdekem.
Ha nekem nincs egy videóm, amivel bizonyítom a fjært tényét, neked egyértelműen nincs bizonyítékod rá, hogy nem pukiztam ilyet, ezért végül is a jóindulat-bizalom vagy a rosszindulat-gyanakvás között dől el, ki- mit szagol belőle.
("Valami bűzlik Dániában", Hamm-lett, Villám Seggszpír)
Persze mindenki a saját fingját szagolja először, de az kínos, amikor a szar előfutára a körülötted levő levegőt is teljesen besszennyezi. Ez persze azoknak szól, akik ilyen gatyát hordanak

Beküldő: T&T. Beküldés időpontja: v, 2012-09-02 13:51. #
Akinek nem inge, annak nem is a gatyája.
Akinek nincs gatyája, az "hun prutter for meget"
Elég bizarr logikád van, de ezt már megszoktuk.

Beküldő: Zeusz ex machina. Beküldés időpontja: v, 2012-09-02 15:30. #
Åh, det hestelort.
Neked ez bizarr?
De ez nem logika.
Ez korrektség, emberség.
Tetszik viszont Kustorica (Emir Kusturica, a szerk.) egyik főhősének állítása:
"Mióta megtanultam hazudni, nem hiszek senkinek"

Beküldő: T&T. Beküldés időpontja: v, 2012-09-02 16:55. #

Bár később lett lyuk a seggemre, mint neked, de eddig minden esetben azt tapasztaltam, ha valaki nem bizonyítja be a lehető legegyszerűbb és legkézenfekvőbb módon az igazát, az hazudik.
Egyszer-egyszer megesik, hogy az ember suttyomban szellent egyet.
Ez a selyemsutty bűzlik igazán. Olyan alattomos, érezted már?

Beküldő: Purcos15. Beküldés időpontja: v, 2012-08-26 19:03. #
Ahány ház, annyi szokás;
Itt egy ház, ez egy szopás.


Beküldő: Udvaribolond. Beküldés időpontja: pont most
Büdös, de jó.

14 megjegyzés:

  1. Névtelen3:31

    Kedves Bolond,
    valószínű, hogy figyelmetlenségből, de lehagytad az utolsó előtti posztot:

    Srácok! Mi folyik itt? Komolyan, mint a hugyosok, úgy pisáltok! Szép bélgáz, jó fingó!

    Barátsággal üdvözöl
    R Jancsi

    VálaszTörlés
  2. Öhöm, öhöm!
    És a hortyog-é is talonban van (az utolsó poszt).
    Udvari pletykák gyűjtése folyamatban.
    Mindkettő megér egy-egy rottyantást.
    Na, jó megkönnyebbülést!
    Pú, pú!
    Az Udvari Főbilihordozó

    VálaszTörlés
  3. Névtelen9:56

    Tényleg nem értem, hogy milyen belső kényszer inspirálta Toszi havert, hogy azt hazudja, hogy 5,4 kg-os domolykót fogott.
    Meg 3-4 kilósat sokat.
    Sokan járják és horgásszák a Sebest, különös, hogy olyan helyeket talált, ahol "nem horgászik senki".
    Az 5,4 kilós domi biológiailag is szinte nonszensz.
    Most meg megsértődik.
    Arra nem gondolt, hogy talán egy pár száz fős horgász közösség, amelynek egyik legfontosabb hazai célhala a domi, megsértődhet, hogy egy nagyotmondó köcsög hülyének néz mindenkit?

    VálaszTörlés
  4. Névtelen9:59

    Ja, és Zigi még meg is védi...

    VálaszTörlés
  5. Névtelen5:17

    Jani, mostantól kezdve megengedem, hogy visszaregigsztrálj a ceeff-re. Mindenkire szükségünk van a hold udvara ellen.
    Üdv,
    Zigi

    VálaszTörlés
  6. A hold udvara3:46

    Zigi!
    Nem engedheted Janit regisztrálni a ceef-re!

    VálaszTörlés
  7. Névtelen7:38

    Az ő hiper-szuper oldala, azt csinál vele, amit akar, akár fel is dughatja magának!

    VálaszTörlés
  8. És, ha valaki (Toszika) még kételkedne, íme, lehet olvasni és okulni:
    http://www.miacsel.hu/index.php/irasok/106-rekord-domik-a-sajobol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelen7:22

      b@szki, kifolyik a szemem, akkor se bírom elolvasni,
      javasolj valami olyat, amit látni is
      ez a barna alapon fekete háttér aknavetőért kiállt!!!!
      Ha kijelölöm, akkor bírom csak olvasni,
      Gégény Viktorral mijabaj?
      majd folytatom, a következő posztba, most le kell tegyem, mert jön a feleségem és kikapok...

      Törlés
    2. Névtelen17:27

      Megnéztem megint, olvashatatlan-vállalhatatlan,
      pedig a tartalma rendben van, kár volt ezzel a színkombibációval elrontani.
      Ha mások is azt írják, hogy könnyedén olvasható, akkor holnap elmegyek látásvizsgálatra.

      Törlés
    3. Névtelen4:54

      Asszem nemcsak a szemeddel van baj!

      Törlés
    4. Névtelen10:21

      hanem mivel okostojás?
      neked nem barna alapon fekete betők?
      vagy a tartalma nem tetszik az oldalnak? Mi a bajod vele?

      Törlés
  9. jót röhögtem,
    kösz bolond rég jártam itt.
    a névtelenül kommentelés továbbra is zavar 8-/

    VálaszTörlés