2012. november 21.

Sturgeonos Stewe Fishing Logbook-bejegyzése (2012 sept. 31.)

Hali skacok!
Nyomatom it ekezetek nelkul, mer' senki nem kuldot nekem 10 dolcsier egy magyar bilenytyut, it meg nem lehet ijet veni, de el kell hogy mongyam nektek, hogy it horgaszatilag a sturgeonra menyunk, mer it nincs is mas hal, csak neha kuldom haza mamit, hogy akassza meg az eppen ivo paducokat az Ipojon (tudom, hogy kell irni, de nincs ly betu a claviaturamon). A Fonok (fonci) meg Malibu (marabu?) segitenek neki, a buzi segguket nekijuk!
Mind1.

Kijotem ide Kan-addába evekel ezelott, es aszt hitem, hogy it kolbaszbol van a kerittes es pisztrangok hemzsegnek a fojokban. Jol hitem: it kolbaszbol van a kerittes es peacetrangok hemzseghnek a riverekben. Csak a kolbaszt meg kel tolteni. Na, ez az, amihez en igazan ertek. Kolbaszt toltok. Sausage filling in Canada. Well. OK. All right. Ca va tres bien. Nous sommes in Canada, n'est pas? We are in Canada! A nice place. (ebben igazad van).
Well.
+beszeltem egy baratommal, aki +kert arra, hogy menjunk pecazni. Elvitem 1 hejre, ahol hemzsektek a sturgeonok es foktunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat. Nem is tudom, hogy ki az a cipesz, aki 7 labra tud 1forma cipot csinalni. Nem cipot, hanem cipot, nem erted, te kocsog? Ne fikazz, me lebontom a pofadat!!!
Pont ojan eros vagyok, mint voltam, sot. It meg joban +edzottem. (Emberileg is?)
Szoval elmentunk pecazni es fogtunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat (ja eszt mar mondtam).
Aztan megint elmentunk pecazni es fogtunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat.
Aztan megint elmentunk pecazni es fogtunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat.
Aztan megint elmentunk pecazni es fogtunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat.
Aztan megint elmentunk pecazni es fogtunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat.
Aztan megint elmentunk pecazni es fogtunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat.
Nagyon izgalmas volt.
Mindig.
Es hiaba irigyeltek otthon, megint elmentunk pecazni es fogtunk 1, 2, 3, 4, 5, 6 es 7 labas sturgeonokat.
Nehogy rohogjon valaki rajtam, mert hazamegyek es szetverem a pofajat a huje hajlektalan kocsognek, aki minden honap elejen ara var, hogy megkapja a munkanélkuli segélyét.
.
.
.
(pont most jött meg postán a magyar billentyűzetem, amit az Ipolyparti Bogarasok finanszíroztak szegényes, de nem munkanélküli költségvetésükből)
Köszönöm nekik.
Jaj, de jó így írni végre!
És visszavágyom.
Nagyon.
DOMIRA AKAROK HORGÁSZNI AZ IPOLYON!!!
MÉG EGYSZER AZ ÉLETBEN, nagyon.
Otthon még a disznók sem olyanok, mint itt.
Otthon másképp kell levágni őket.
Bódítva.
.

12 megjegyzés:

  1. Te bolond vagy telleg! Istvan nem szereti tulzottan a viccet! Foleg, ha rola szol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El kell mondanom Neked, hogy ha a te István nevű ismerősöd nem szereti túlzottan a viccet, az, az, az.....az az Ő baja, sőt akkor egy sajnálatra méltó alak.
      De én úgy vettem észre, hogy megváltozott... előnyére.

      Törlés
  2. Névtelen21:34

    Bolond, ki lessz nyirva a pofad!!!

    VálaszTörlés
  3. Sajnos ezt nem értem... Nem vagyok legyes, az lehet a baly, meg hogy nem ismerek sok taplófelyű legyest, mert akkor talán érteném, hogy miről szól az írás, hogy most akkor ezt az írhatta, vagy ez írhatta, vagy amaz írhatta merő gúnyból és cinizmusból, de salynos mivel nem vagyok legyes, ezért nem tudhatom, hogy mire véllyem pontosan a fentieket, főleg annak a fényében, hogy valyon ki írhatta a fentieket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelen23:58

      Szerintem ez egy pozitív kicsengésű írás, a kritika csak fricska és nem gúny és főleg nem cinizmus, te "taplófelyű pergetész" :)
      hihihi.

      Törlés
  4. http://bogaraspityu.blogspot.hu/2012/11/sturgeon-kalandok-11.html
    asszem már értem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névtelen23:59

      Látod-látod, tehát mégsem vagy egy "taplófelyű pergetész"

      Törlés
  5. Valyon húz annyira egy kanadai sztördzsön, mint egy hazai balin? :-O
    Szerintem inkább gúny, mint fricska. Gúny, de a jobbik falytából Te Kötsög Legyes! :-)
    üdv

    VálaszTörlés
  6. nagyon nem vágom miről van szó :-/ de jó szórakozást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Pupa, nagyon nem csodálkozom, hogy nem vágod. De jól szórakozom.

      Törlés
  7. Névtelen7:32

    Én is!!!

    VálaszTörlés